Pawilony handlowe – na targi i wystawy

Pawilony handlowe – na targi i wystawy

Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie zajmującym się handlem. Mogą stanowić uzupełnienie sklepu stacjonarnego lub też być nadrzędnym punktem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się podczas targów i podobnych wydarzeń, a dodatkowo, dzięki mobilności i łatwemu montażowi, wykorzystuje się je np. do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje zadania, winien być właściwie dostosowany do potrzeb użytkownika. Na co zatem zwracać uwagę przy jego doborze?

Pawilony handlowe – jak dobrać?

Producenci sprzedają różne typy mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze wytwarzane są na przykład z płyty obornickiej albo drewna. Charakteryzują się stosunkowo szybkim montażem, jednakże ich przenośność jest dużo mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są również od nich o wiele droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kiosków, portierni lub kas biletowych.

Pawilon handlowy – czemu warto go używać?

Jeśli pawilon handlowy ma być często przestawiany lub najważniejsze są dla nas koszty, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje charakteryzują się znaczną wytrzymałością, będąca wynikiem użycia do ich produkcji wysokiej jakości surowców. Zarówno rury, z których wykonane są konstrukcje, jak i powłoki, są odporne na uszkodzenia mechaniczne i trudne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowy pawilon handlowy, jeśli będzie prawidłowo konserwowany, posłuży kilkanaście lat – nawet przy intensywnej eksploatacji.