Tu dowiesz się, jak zamówić optymalizację
Wydałeś fortunę na firmową stronę internetową, a ona nie zachęca nowych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana i wyposażona w najnowsze rozwiązania, ale pieniędzy wcale nie przybywa? Licznik odsłon nie rusza się pomimo Twoich starań? Prawdopodobnie przyczyna tkwi w niskiej zauważalności w internecie. Internauci zwykle używają popularnych wyszukiwarek – każdy przedsiębiorca powinien zatem zadbać o to, aby stronę jego firmy internauci wyszukali bez większych trudności. Jak to osiągnąć? Warto skupić się na witrynie, optymalizując ją z myślą o wytycznych Google.
Czym jest optymalizacja stron?
Optymalizacja strony to różne działania polegające na dopasowaniu strony do wytycznych Google. Są to zarówno modyfikacje kodu serwisu, jak i zapełnienie jej właściwym contentem. Okazuje się to szczególnie ważne z uwagi na to, iż roboty wyszukiwarek sprawdzają witryny według z góry ustalonych wytycznych – znaczenie ma na przykład semantyczne użycie znaczników w kodzie oraz użycie fraz kluczowych.
Kto wykona optymalizację stron?
Optymalizacja stron to działanie potrzebujące dużej wiedzy o stale modyfikowanych algorytmach amerykańskiego giganta – dlatego też nie najlepszym rozwiązaniem okaże się edytowanie witryny bez pomocy fachowców według ogólnodostępnych tutoriali. Znacznie słuszniej postąpimy zlecając to wyspecjalizowanej agencji SEO oraz rozpatrując to w charakterze inwestycji – obroty notowane przez naszą firmę mogą zwiększyć się już po kilku miesiącach od wykonania optymalizacji.
Nasza siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]