Po więcej informacji o tym, jak wybrać agencję SEO skieruj się tu.
Jeśli masz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż współcześnie widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie tu gros klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej ofercie. Jak więc wybrać dobrą agencję SEO? Warto posłuchać podpowiedzi specjalistów.
Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Google przygotowało o tym instruktaż
Nie można zaprzeczyć, że cały sektor usług SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i cały czas rozwija się właściwie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia innych alternatyw, jak m.in. Yahoo, Baidu lub DuckDuckGo, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w sieci, powinien zapracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, w których występuje mocna konkurencja, na ogół nie jest to osiągalne bez konsultacji z ekspertami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których pojęcie optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i nakręciło krótki instruktaż, jak zatrudnić dobrą agencję SEO.
Czym według Google wyróżnia się rzetelna agencja SEO?
Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, w kilku punktach wyjaśnia, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dokładnego audytu strony,
- umiejętność szacowania czasu oraz budżetu koniecznego do zakończenia planowanych wdrożenia,
- zagwarantowanie stronie opieki technicznej i praca nad poprawą jej użyteczności,
- stała kontrola kondycji strony oraz okresową analizę jej statystyk,
- zapewnienie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
- zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze słowa kluczowe.
Przedstawicielka firmy Google akcentuje także, iż dobra firma SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, niejednokrotnie dającym dostrzegalne rezultaty zazwyczaj po paru miesiącach działań.