Postaw na odpowiedni projekt gazety firmowej

Postaw na odpowiedni projekt gazety firmowej

Odszukaj fachowców, którzy przygotują projekt gazety

Firmowy biuletyn to wspaniały sposób motywowania pracowników, ale też rodzaj reklamy. Sprawdźmy więc, jakie treści można umieścić w takim biuletynie i czy warto postawić na ten rodzaj komunikacji.

Projekt gazety – działanie marketingowe

Korporacyjny biuletyn może pełnić rozmaite role. Najważniejszą jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – pisanie o osiągnięciach, chwalenie się wysokimi wynikami, wywiady z przodującymi pracownikami. Wewnętrzne gazetki mają ogromne znaczenie dla działania całego przedsiębiorstwa, ponieważ świetnie zagrzewają do pracy załogę. Dzięki temu podwładni mocniej angażują się w funkcjonowanie firmy, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich zwykłe obowiązki przynoszą im większą dawkę satysfakcji. Statystyki dowodzą, że gazeta firmowa sprawia, że członkowie załogi chcą doskonalić swoje wyniki, poprawie ulega też atmosfera w zakładzie. Dużą zaletą jest również ulepszanie kanałów komunikacji pomiędzy działami, które są głównym powodem nieporozumień w wielu firmach. Gazeta firmowa gwarantuje także całkowitą przejrzystość działań firmy.

Projekt gazety – promuj działania firmy

Oczywiście gazeta korporacyjna to też niezastąpiona forma komunikacji na zewnątrz. Broszura może dotrzeć do adresatów takich jak: kontrahenci, konkurencja, potencjalni inwestorzy, uczniowie. Korporacyjny biuletyn w ten sposób promuje działania naszego przedsiębiorstwa, podnosi sprzedaż oraz wspiera działania z zakresu public relations. Planując stworzenie firmowego biuletynu musimy w pierwszej kolejności zwerbować redaktorów i zaprojektować sprawy związane z fizycznym przygotowaniem broszury. Warto posiłkować się usługami specjalistów (tj. studiów graficznych), którzy stworzą projekt gazety, zaplanują wygląd gazetki i zatroszczą się o kwestie techniczne. Z ich pomocą korporacyjny biuletyn z pewnością okaże się sukcesem.

Nasza siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]