Jeśli jesteś zainteresowany custom publishing, koniecznie kliknij tu
Custom publishing to forma marketingu związana z wykorzystaniem technik wydawniczych. Jest to technika całościowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw papierowych. Zwykle związane jest to z projektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od samego początku, ale częstokroć firmy podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej wcześniej.
Custom publishing – o co dokładnie chodzi?
Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw typu custom publishing zaliczają się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- magazyny internetowe (e-ziny),
- katalogi,
- książki,
Custom publishing – jak wpływa na marketing przedsiębiorstwa?
Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, PR-owych oraz komunikacyjnych, takich, jak:
- zwiększenie ilości kontraktów,
- zwiększanie lojalności,
- budowanie i zwiększanie świadomości marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami wewnętrznymi w przedsiębiorstwie służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.
Nasza siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]