Sprawdź ofertę Google Partnera
Google AdWords jest jedną z najskuteczniejszych technik pozwalających na promocję w internecie. Opiera się na proponowaniu użytkownikom płatnych linków o zawartości dopasowanej do danego wyszukiwania i potrafi podnieść zyski nawet o kilkadziesiąt procent, jeśli strategia AdWords będzie odpowiednio poprowadzona. Wbrew temu, co myśli wielu czytelników, opracowanie skutecznej strategii AdWords to sprawa dla doświadczonych specjalistów i bez odpowiednich umiejętności jest prawie niewykonalne. Dobrze więc powierzyć to zaufanej agencji SEO. Jak ją wybrać? Nie będzie to trudne – wystarczy tylko dowiedzieć się, czy dana firma posiada tytuł Google Partner.
Google Partner – czym jest?
Google Partner to program, który sieciowy koncern opracował, by zagwarantować klientom korzystającym z AdWords profesjonalną obsługę. Polega on na przyznaniu firmom SEO odpowiednich wskazówek, dzięki którym mogą one stworzyć efektywne strategie dla swoich kontrahentów. Aby agencja zdobyła tytuł Google Partner, jej współpracownicy powinni posiadać certyfikaty Google AdWords, a ona sama musi wykazać biegłość w kierowaniu budżetami kampanii. Google przyznaje tytuł Google Partner agencji SEO dopiero po skrupulatnym jej sprawdzeniu. Co jednak znaczy on dla zamawiających?
Co daje certyfikat Google Partner?
Tytuł Google Partner mówi o tym, że pracownicy wybranej agencji mają kwalifikacje, które pozwalają na wybór najlepszych taktyk podczas prowadzenia kampanii. Poprzez Google Partner otrzymujemy też pewność, że agencja, z którą nawiążemy współpracę, ma dostęp do różnych nowinek wprowadzanych przez internetowy koncern, zaś jej specjaliści uczestniczą w różnych szkoleniach prowadzonych przez Google, jak również korzystają z jego pomocy technicznej.
Nasza siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]