Opracowano wiele technik promocji przedsiębiorstwa. Część z nich sprawdza się jednak jedynie w określonych sytuacjach, a ich wykorzystanie musi być odpowiednio uzasadnione. Niezależnie od tego, w którym sektorze funkcjonuje dana firma, upominki oraz odzież reklamowa (na przykład koszulki, czapeczki i torby) zazwyczaj dają dobre rezultaty. Nie znajdziemy w tym rzecz jasna nic dziwnego, gdyż klient, który dostanie taki upominek z pewnością będzie miał dobre zdanie o marce. Odzież reklamowa okaże się również niezbędna podczas targów – jeśli zatroszczymy się o to, żeby logo było odpowiednio wyeksponowane, ludzie, którzy je założą, będą doskonale widoczni i z pewnością ściągną do stoiska ewentualnych klientów.
Odzież reklamowa z emblematami
Jako iż najistotniejszymi elementami odzieży reklamowej są logotypy, jej producenci największą wagę przykładają do opracowania metod pozwalających na wykonanie wytrzymałych nadruków. W razie t-shirtów z bawełny dobre efekty przynosi wykorzystanie haftu, bo nie traci on cechujących go właściwości nawet po wielokrotnym praniu. Równie chętnie wykorzystywanymi technikami są sitodruk i tampodruk, które doskonale nadają się do nanoszenia grafik na proste koszulki czy smycze dla komórek. Coraz chętniej jednak wytwarza się odzież reklamową zupełnie odmienną od lubianych t-shirtów.
Odzież reklamowa na wyjątkowe okazje
Bywa czasem, że tradycyjna odzież reklamowa z markowymi emblematami nie przynosi spodziewanych rezultatów – między innymi podczas targów w nietypowych branżach. W podobnych przypadkach dobrze zdecydować się na odzież reklamową specjalnego przeznaczenia. Jej producenci nierzadko świadczą także szycie specjalnych krojów. Są to między innymi stroje zwracające uwagę na kulturę miejsca, z którego pochodzi przedsiębiorstwo, jego maskotka lub jej flagowe produkty – szczególnie, jeśli funkcjonuje ona w sektorze spożywczym. Tego rodzaju forma reklamy jest rekomendowana także dla marek reklamujących się w sklepach lub w czasie festynów.