Rejestrator czasu pracy podniesie efektywność Twoich pracowników

Rejestrator czasu pracy podniesie efektywność Twoich pracowników

Do czego służy zegar czasu pracy?

Podstawowym elementem systemów kontroli godzin pracy jest rejestrator czasu pracy. Urządzenie to umożliwia zapis w pamięci systemu informacji na temat godzin wejść i wyjść osób zatrudnionych, a także gości, jak również czas pobytu gości. Zegar czasu pracy jest zintegrowany z urządzeniami takimi jak czytniki i z oprogramowaniem. Dzięki najnowocześniejszym technologiom, rejestracja czasu pracy jest znacznie prostsza i bardziej niezawodna.

O korzyściach z zegara czasu pracy

Podstawową korzyścią płynącą z instalacji zegara czasu pracy jest podniesienie wydajności pracowników. RCP to rozwiązanie szczególnie niezbędne w dużych firmach, w których zatrudnionych jest wiele osób, przez co bezpośrednia kontrola wszystkich pracowników jest utrudniona. Co ważne prowadzenie ewidencji czasu pracy pomaga w uniknięciu niedomówień i stanowi niezaprzeczalny dowód na przepracowane godziny. Systemy RCP mogą być połączone z systemami kontroli dostępu, które przy użyciu danych biometrycznych (takich jak linie papilarne) lub kodów dostępu uniemożliwiają wstęp osobom nieupoważnionym, przez co gwarantują bezpieczeństwo.